Pełna oferta Parku Śląskiego w telefonie

2020-03-13

Przedstawiciele Planetarium, Skansenu, Śląskiego Ogrodu Zoologicznego oraz społecznicy reprezentującymi stowarzyszenia związane z Parkiem wraz z Zarządem Parku Śląskiego w ostatnich dniach poruszyli kwestie dotyczące nowych rozwiązań teleinformatycznych, dzięki którym dostęp do informacji o Parku ma stać się jeszcze dogodniejszy dla zwiedzających.

Poruszono m.in. temat stworzenia nowoczesnej nawigacji, za sprawą której przemieszczanie się po Parku i zaplanowanie pobytu w nim ma być znacznie ułatwione.

- Pracujemy nad wdrożeniem systemu, który swoim zasięgiem obejmie cały obszar Parku Śląskiego, tak aby każdy zwiedzający, korzystając z własnego telefonu komórkowego, miał pełny dostęp do naszej szerokiej oferty – zaznacza Agnieszka Bożek, prezes Parku Śląskiego.

Chodzi m.in. o informacje o wolnych miejscach parkingowych, cenach biletów wstępu na wszystkie atrakcje, aktualny wykaz wydarzeń zaplanowanych w najbliższym czasie.

Przedstawiciele jednostek należących do Parku Śląskiego podzielili zdanie, że taki wspólny system informacyjny, którego wprowadzenie zaproponował zarząd Parku Śląskiego, jest pożądany. W najbliższym czasie będą prowadzone dalsze rozmowy i prace w tym zakresie.

Również społecznicy podkreślili, że przedstawiona propozycja jest jak najbardziej pozytywna, ponieważ z ich rozmów z mieszkańcami wynika, iż takie właśnie jest zapotrzebowanie.

- Cieszy mnie to, że Planetarium, Skansen, ZOO i inne jednostki mówią jednym głosem. Czas, aby w jak najwyższym stopniu się zintegrowały, bo to stanowi o sile Parku Śląskiego – powiedziała Elżbieta Mądry ze stowarzyszenia „Nasz Park”.

Czytaj również

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...